DIAC
Documento Individual
de Adaptación Curricular
IES ……………………
CONFIDENCIAL
1. INFORMACIÓN BÁSICA
1 1.1. DATOS
PERSOAIS
ALUMNo/A
|
Nivel Desfase Curricuc.
|
|||
Data Nacemento
|
Titor/a
|
|||
Domicilio familiar/
Teléfono
|
Data Elaboración ACS
|
|||
Curso:
|
Duración
|
1 1.2. DATOS
ACADÉMICOS
2 Historia
Escolar i Evolutiva.
Datos relevantes
médicos, psicopedagóxicos, historia escolar (enfermidades, discapacidades, absentismo...)
|
2 Datos
Relevantes do Contexto.
Aspectos relativos ao entorno sociofamiliar.
|
2. PROFESIONAIS QUE INTERVEÑEN
Profesionais
|
|
1
|
|
2
|
|
3
|
|
4
|
|
5
|
|
6
|
|
7
|
|
8
|
|
9
|
|
10
|
3. NIVEL DE COMPETENCIA CURRICULAR
Coñecementos que ten adquiridos:
|
4. ESTILO DE APRENDIZAXE
2 4.1
Estilo de Aprendizaxe do/a Alumno/a
|
NIVEL
|
||
Marcar
cunha X a casiña que corresponda en cada caso tendo en conta que:
columna
1 refírese a un nivel BAIXO, MOI
BAIXO, NON, NUNCA o CASE NUNCA.
columna
2 a un
nivel MEDIO, NORMAL, HABITUALMENTE ou CASE SEMPRE
columna
3 a un
nivel ALTO, MOI ALTO, SI ou SEMPRE.
|
1
|
2
|
3
|
1.
Está habitualmente motivado /a para aprender.
|
|||
2.
Ten unha imaxe positiva de si mesmo / a.
|
|||
3. E
perseverante na tarefa.
|
|||
4.
Concéntrase na actividade ou tarefa cada momento.
|
|||
5.
Reflexiona sobre os pasos a seguir na execución da tarefa.
|
|||
6. E
impulsivo / a. Non reflexiona previamente sobre los pasos a seguir.
|
|||
7.
Utiliza estratexias mecánico-memorísticas para estudar / traballar.
|
|||
8.
Utiliza estratexias comprensivas. Organiza e estrutura a información.
|
|||
9.
Responde ben ante os reforzos sociais.
|
|||
10.
Responde ben ante los reforzos materiais.
|
|||
11.
Motívano os pequenos éxitos ou logros.
|
|||
12.
Tende a abandonar a tarefa ante a dificultade.
|
|||
13.
Atribúe o éxito a factores internos (capacidade, esforzo,...)
|
|||
14.
Atribúe o éxito a factores externos (sorte, axuda,...)
|
< 4.2. SOCIABILIDADE
INTERACCIÓN / INTEGRACIÓN SOCIAL
|
1
|
2
|
3
|
1.
Habitualmente ten un estado de ánimo sosegado e tranquilo.
|
|||
2.
Móstrase totalmente autónomo / a.
|
|||
3. Ten
iniciativas propias.
|
|||
4.
Ten seguridade en si mesmo / a.
|
|||
5.
Cumpre as normas establecidas.
|
|||
6. E
agresivo / a.
|
|||
7.
Móstrase tolerante e comprensivo cos demais.
|
|||
8.
Móstrase sociable e comunicativo / a cos demais.
|
|||
9.
Solicita axuda dos compañeiros cando a necesita.
|
|||
10.
Gústalle destacar e chamar a atención.
|
|||
11.
Axuda aos demais.
|
|||
9.
Colabora e participa nas actividades de grupo.
|
|||
10. É
ben aceptado polos demais.
|
|||
11.
Reclama axuda do profesor cando a
precisa.
|
|||
12. Mostra respecto cara os profesores.
|
< 4.3. TRABALLO
ACTITUDES RESPECTO AO TRABALLO
|
1
|
2
|
3
|
1. É
responsable e cumpre co seu plan de traballo.
|
|||
2.
Aproveita ben o tempo.
|
|||
3.
Pregunta cando non entende na clase.
|
|||
4.
Solicita demasiada axuda do profesor / a.
|
|||
3.
Distráese facilmente.
|
|||
3.
Termina o seu traballo no tempo estipulado.
|
|||
4.
Esfórzase para manter a atención e concentración necesarias.
|
|||
5.
Organiza adecuadamente e con eficacia o seu plan de traballo.
|
|||
6. É
emprendedor / a e ten gran iniciativa no traballo.
|
|||
7.
Presenta os traballos limpos e ordenados.
|
|||
8.
Móstrase creativo / a nos seus traballos.
|
|||
9.
Coñece e aplica as técnicas instrumentais de forma correcta.
|
|||
10.
Cústalle asimilar as técnicas instrumentais básicas.
|
|||
11. É
ordenado / respectuoso co material
escolar.
|
< 4.4. Comportamiento
na Clase
1. En que momento do día se mostra
máis atento / a?
2. En que actividades, contidos ou
áreas de aprendizaxe se mostra máis interesado /a?
3. Prefire traballo: / individual /en pequeno grupo / en
gran grupo / (subliñar o que proceda).
< 4.5. Na
casa: hábitos de Estudo
Dedica un mínimo de
1 1/2 horas diarias ao estudo
e/ou realización de tarefas escolares.
|
||
Programa diariamente as tarefas escolares, ben de
maneira expresa, ou más o menos improvisada, en función das necesidades
previstas?
|
Xeralmente
|
|
A veces
|
||
Nunca
|
||
Nunca
|
||
Prevé con tempo suficiente a realización de traballos
e/ou preparación de exames?
|
Xeralmente
|
|
A veces
|
||
Nunca
|
5. NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIAIS
Liñas xerais de
Traballo a Nivel Curricular e Persoal
|
6. PROPOSTA CURRICULAR
1 6.1.
Adaptacións de Acceso ao currículo:
1 6.2. Concreción
da ACI
2 Área con ACI: LINGUA GALEGA
Obxectivos (facendo
referencia ás competencias básicas), contidos, metodoloxía, criterios de avaliación (contemplando a
adquisición de competencias básicas).
|
|
2 Área con ACI: LINGUA CASTELÁ
Obxectivos (facendo
referencia ás competencias básicas), contidos, metodoloxía, criterios de avaliación (contemplando a
adquisición de competencias básicas).
|
|
2 Área con ACI: MATEMÁTICAS
Obxectivos (facendo referencia ás
competencias básicas), contidos, metodoloxía,
criterios de avaliación (contemplando a adquisición de competencias
básicas).
|
|
2 Área con ACI: INGLÉS
Obxectivos (facendo referencia ás
competencias básicas), contidos, metodoloxía,
criterios de avaliación (contemplando a adquisición de competencias
básicas).
|
|
2 Área con ACI: CIENCIAS SOCIAIS XEOGRAFÍA E HISTORIA
Obxectivos (facendo referencia ás competencias
básicas), contidos, metodoloxía,
criterios de avaliación (contemplando a adquisición de competencias
básicas).
|
|
2 Área con ACI: CIENCIAS DA NATUREZA
Obxectivos (facendo
referencia ás competencias básicas), contidos, metodoloxía, criterios de avaliación (contemplando a
adquisición de competencias básicas).
|
2 Resume do Grao
de Adaptación Curricular por Área
Nº |
Área
|
Grao de Adaptación *
|
1
|
LINGUA GALEGA
|
|
2
|
LINGUA CASTELA
|
|
3
|
MATEMÁTICAS
|
|
4
|
CSXH
|
|
5
|
CC NATUREZA
|
|
6
|
INGLÉS
|
|
7
|
E.P. VISUAL
|
|
8
|
E. FÍSICA
|
|
9
|
RELIXIÓN
|
|
10
|
PROXECTO INTERDISCIPLINAR
|
(*) ACS: Adaptación
Curricular Significativa. ACI-NS: Non Significativa. RE: Reforzo Educativo. CO: Currículo
Ordinario...
1 6.3.
Metodoloxía xeral / Materiais Curriculares/ Recursos
1 6.4. Modalidade
de Apoio
Forma
|
Lugar
|
Frecuencia
|
|||||
Individual
|
Na Aula Ordinaria
|
Nº de Horas Semanais
|
|||||
En Pequeno Grupo
|
Na Aula de Apoio
|
Nº de Horas Semanais
|
|||||
Mixta
|
Mixta
|
Nº de Horas Semanais
|
2 Áreas nas que
recibe Apoio e Profesionais que o imparten
Áreas
|
Profesionais que imparten Apoio
|
LINGUA GALEGA
|
|
LINGUA CASTELA
|
|
MATEMÁTICAS
|
|
CC NATUREZA
|
|
INGLÉS
|
PROFESORA DE P. TERAPÉUTICA
|
1 6.5. Horarios
de Apoio
Luns
|
Martes
|
Mércores
|
Xoves
|
Venres
|
|
1ª hora
|
|||||
2ª hora
|
|||||
3ª hora
|
|||||
4ª hora
|
|||||
5ª hora
|
|||||
6ª hora
|
Este horario é susceptible de ser modificado en función
da evolución do alumno e das súas necesidades educativas.
1 6.6.
Colaboración Familiar
Pautas de Acción
Conxunta Centro-Familia.
|
7. AVALIACIÓN
1 7.1.
Procedemento.
Actuacións con respecto á avaliación
|
1 7.2. Seguimento
da ACI
Valoración Cualitativa
do grao de consecución dos obxectivos propostos na ACI
|
1 7.3. Promoción
Razóns que motivan ou
non a súa promoción
|
Asdo.: titor/a Asdo.:
Profesor a de PT Asdo.:
Orientadora
Asdo.: Xefa de Estudos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario